Nechali jste si připravit nový web, spustili ho, ale nikdo na něj nechodí? Jenomže bez návštěvníků nejsou zákazníci. Chcete vědět, co dělat? Pak čtěte…
[SERIÁL] Získejte návštěvníky z vyhledávače Google, kteří hledají vaše produkty. Pomoci vám k tomu může PPC reklama se službou Google Nákupy. Ve třetím dílu seriálu se podíváme na tvorbu produktové kampaně v Google Ads.
[SERIÁL] Získejte návštěvníky z vyhledávače Google, kteří hledají vaše produkty. Pomoci vám k tomu může PPC reklama se službou Google Nákupy. V druhém dílu seriálu se podíváme na import zboží do služby Google Merchant Center.
[SERIÁL] Získejte návštěvníky z vyhledávače Google, kteří hledají vaše produkty. Pomoci vám k tomu může PPC reklama se službou Google Nákupy. V prvním dílu seriálu se podíváme na první kroky.
V posledním díle seriálu věnovaného PPC kampaním se naučíte spočítat si skutečné náklady na PPC reklamu tak, aby kampaň nebyla prodělečná.
Třetí díl seriálu věnovaného PPC kampaním vám prozradí, jak zjistit a hlavně jak se vypořádat s úspěšnými a neúspěšnými klíčovými slovy v kampani.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby