Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

Mám nový web, ale zákazníci nikde. Co mám dělat?

Nechali jste si připravit nový web, spustili ho, ale nikdo na něj nechodí? Jenomže bez návštěvníků nejsou zákazníci. Chcete vědět, co dělat? Pak čtěte…

Google Nákupy (3. díl): Jak vytvořit PPC kampaň v Ads

[SERIÁL] Získejte návštěvníky z vyhledávače Google, kteří hledají vaše produkty. Pomoci vám k tomu může PPC reklama se službou Google Nákupy. Ve třetím dílu seriálu se podíváme na tvorbu produktové kampaně v Google Ads.

Google Nákupy (2. díl): Import zboží do služby Google Merchant Center

[SERIÁL] Získejte návštěvníky z vyhledávače Google, kteří hledají vaše produkty. Pomoci vám k tomu může PPC reklama se službou Google Nákupy. V druhém dílu seriálu se podíváme na import zboží do služby Google Merchant Center.

Google Nákupy (1. díl): Jak vytvořit seznam produktů

[SERIÁL] Získejte návštěvníky z vyhledávače Google, kteří hledají vaše produkty. Pomoci vám k tomu může PPC reklama se službou Google Nákupy. V prvním dílu seriálu se podíváme na první kroky.

Jak neprodělat v PPC kampaních: Počítáme náklady na reklamu

V posledním díle seriálu věnovaného PPC kampaním se naučíte spočítat si skutečné náklady na PPC reklamu tak, aby kampaň nebyla prodělečná.

Jak neprodělat v PPC kampaních: Měříte úspěšnost PPC reklamy?

Třetí díl seriálu věnovaného PPC kampaním vám prozradí, jak zjistit a hlavně jak se vypořádat s úspěšnými a neúspěšnými klíčovými slovy v kampani.

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop