Kvalitní copywriting zůstává i v roce 2025 základem úspěchu webu. Pozornost uživatelů internetu je dnes ale v mžiku pryč. Proč? Očekávají informace, které jsou nejen hodnotné, ale také vizuálně přehledné a snadno čitelné. Jak tedy váš webový obsah naformátovat tak, aby se opravdu četl?
V dnešní době už není otázkou, zda mít webové stránky. Ale jak vytvořit web, který bude přivádět zákazníky. Ještě váháte, zda web potřebujete? Nebo přemýšlíte, jak z něj dostat maximum? Podíváme se na to, proč je vlastní web klíčový a jak vytvořit web, který se stane skutečnou oporou vašeho podnikání.
Chcete vyhodnocovat důležité události na webu? Chcete měřit úspěšnost webu a online marketingu? Pak je důležité mít správně nastavené měření konverzí. Ukážu vám na konkrétních postupech, jak na to v Google Analytics 4.
Zvažujete tvorbu nového webu? Toužíte po webu, který podpoří vaše podnikání a přivede nové zákazníky? Abyste nevyhodili peníze z okna, je dobré vědět, jak tvorba takového obchodně úspěšného webu vypadá. Připravil jsem pro vás kompletního průvodce procesem návrhu a realizace webu od A do Z. Ten je nadupaný důležitými informacemi a mým vlastním know-how.
Chcete umět psát skvělé webové texty? Pak se ocitáte ve vodách copywritingu. Jaké základní zásady byste měli znát?
Víte, že na svém webu musíte ze zákona uvádět některé konkrétní informace? A že za jejich neuvedení vám hrozí tučná pokuta? Ověřte si, že máte vše v pořádku.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby