V posledních měsících jsem nezahálel. Pečlivě jsem testoval nový Google Analytics 4 a psal pro vás novou knihu, která vás s touto aplikací naučí pracovat. Na co se můžete těšit?
Internetová reklama je nedílnou součástí úspěšného podnikání. Ale ani sebekvalitnější reklama vám nové zákazníky přinést nemusí. Proč? Prozkoumejte důležité kroky, které musíte zvážit před spuštěním reklamy.
Google k 1.7.2023 vypne měření služby Universal Analytics. Od tohoto data budete vidět nulovou návštěvnost. Jak na přechod ze starých Analytics na Analytics 4? Jak nastavit Google Analytics 4? Na co nezapomenout? Mám pro vás návod krok za krokem.
Mít v dnešní době dobře navržený a optimalizovaný web je pro jeho úspěch klíčové. Ale aby byl web úspěšný, je nutné dodržet důležité postupy při jeho návrhu a tvorbě. Objevte klíčové kroky stojící za úspěšným webem, jenž přivádí nové zákazníky.
Jako majitelé webů jistě sem tam vlastní web navštívíte. Svou vlastní návštěvu však v přehledech Google Analytics vidět většinou nechcete. Jak ji tedy v nových Analytics vyfiltrovat?
Odvěcí rivalové – vyhledávače Google a Seznam – spolu svedli nelítostný souboj i v roce 2022. Zjistěte, jaký podíl na trhu s přirozeným vyhledáváním si drží dnes a jak se vyvíjel v čase.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.