Chcete v Google Analytics 4 zjistit, odkud lidé na váš web přišli? Pak je třeba prozkoumat zdroje návštěv. Zjistěte, jak na to v konkrétních postupech.
Nejste plátci DPH a využíváte reklamu na Googlu či Facebooku? Pak zbystřete. Jste totiž povinni z reklamy odvést DPH ve výši 21 %. Jak je to možné? Co vám hrozí, když to neuděláte? Jak podat daňové přiznání k DPH?
V posledních měsících jsem nezahálel. Pečlivě jsem testoval nový Google Analytics 4 a psal pro vás novou knihu, která vás s touto aplikací naučí pracovat. Na co se můžete těšit?
Internetová reklama je nedílnou součástí úspěšného podnikání. Ale ani sebekvalitnější reklama vám nové zákazníky přinést nemusí. Proč? Prozkoumejte důležité kroky, které musíte zvážit před spuštěním reklamy.
Google k 1.7.2023 vypne měření služby Universal Analytics. Od tohoto data budete vidět nulovou návštěvnost. Jak na přechod ze starých Analytics na Analytics 4? Jak nastavit Google Analytics 4? Na co nezapomenout? Mám pro vás návod krok za krokem.
Mít v dnešní době dobře navržený a optimalizovaný web je pro jeho úspěch klíčové. Ale aby byl web úspěšný, je nutné dodržet důležité postupy při jeho návrhu a tvorbě. Objevte klíčové kroky stojící za úspěšným webem, jenž přivádí nové zákazníky.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby