Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

Články

Postup tvorby úspěšného webu

Mít v dnešní době dobře navržený a optimalizovaný web je pro jeho úspěch klíčové. Ale aby byl web úspěšný, je nutné dodržet důležité postupy při jeho návrhu a tvorbě. Objevte klíčové kroky stojící za úspěšným webem, jenž přivádí nové zákazníky.

Google Analytics 4: Jak filtrovat vlastní návštěvnost

Jako majitelé webů jistě sem tam vlastní web navštívíte. Svou vlastní návštěvu však v přehledech Google Analytics vidět většinou nechcete. Jak ji tedy v nových Analytics vyfiltrovat?

Google vs. Seznam

Google vs. Seznam: Jaký byl podíl vyhledávačů v roce 2022

Odvěcí rivalové – vyhledávače Google a Seznam – spolu svedli nelítostný souboj i v roce 2022. Zjistěte, jaký podíl na trhu s přirozeným vyhledáváním si drží dnes a jak se vyvíjel v čase.

eshop legislativa

Nová pravidla pro e-shopy (díl 4.): Prodej digitálního obsahu

[SERIÁL] Na e-shopy se chystají velké legislativní změny (nejspíš ještě v roce 2022). A dotknou se nejenom každého majitele e-shopu, ale také každého nakupujícího. Ve 4. dílu se podíváme na nová pravidla pro prodej digitálního obsahu.

eshop legislativa

Nová pravidla pro e-shopy (díl 3.): Reklamace nově

[SERIÁL] Na e-shopy se chystají velké legislativní změny (nejspíš ještě v roce 2022). A dotknou se nejenom každého majitele e-shopu, ale také každého nakupujícího. Ve 3. dílu se podíváme na nová pravidla pro reklamace.

eshop legislativa

Nová pravidla pro e-shopy (díl 2.): Není sleva jako sleva

[SERIÁL] Na e-shopy se chystají velké legislativní změny (nejspíš ještě v roce 2022). A dotknou se nejenom každého majitele e-shopu, ale také každého nakupujícího. Ve 2. dílu se podíváme na nová pravidla pro boj s umělým nastavováním slev.

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop