Google k 1.7.2024 smaže data ze starších Google Analytics. Co když ale chcete data zachovat? Žádný problém. Zvládne to i laik.
Chcete vědět, z jakých jiných webů chodí lidé na vaše webové stránky? Dobře k tomu poslouží Google Analytics 4, který všechny odkazy sdružuje v rámci kanálu návštěvnosti s názvem REFERRAL. Jak ale tuto návštěvnost více rozklíčovat?
Traduje se, že online reklama je levná a účinná. Jaký typ online reklamy byste ale měli zvolit? Kolik stojí? A jakých výsledků online reklama dosahuje?
Chcete v Google Analytics 4 zjistit, odkud lidé na váš web přišli? Pak je třeba prozkoumat zdroje návštěv. Zjistěte, jak na to v konkrétních postupech.
Nejste plátci DPH a využíváte reklamu na Googlu či Facebooku? Pak zbystřete. Jste totiž povinni z reklamy odvést DPH ve výši 21 %. Jak je to možné? Co vám hrozí, když to neuděláte? Jak podat daňové přiznání k DPH?
V posledních měsících jsem nezahálel. Pečlivě jsem testoval nový Google Analytics 4 a psal pro vás novou knihu, která vás s touto aplikací naučí pracovat. Na co se můžete těšit?
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby