Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

Články

Google Analytics 4

Google Analytics 4: Jak na import cílů z Universal Analytics

Google Analytics 4 nenechává kámen na kameni. Jak se s přechodem vypořádat? Čtěte návod, jak ze starších Analytics do nových importovat své konverzní cíle.

cokies lišta

Hrozí vám pokuta za web? Zjistěte, jak jste na tom se soubory cookie

Od 1. ledna 2022 můžete dostat pokutu za nezískávání souhlasu s používáním souborů cookie na vašem webu. Ověřte si, zda se to týká i vás a ve kterých případech.

Universal Analytics končí

Google Analytics v roce 2023 končí: král je mrtev, ať žije král!

Google oznámil, že k 1. červenci 2023 ukončí provoz Universal Analytics – třetí verze nejpopulárnější analytické služby. Co to pro vás, váš web a marketing znamená? Kdo bude jejím nástupcem? A jak se na tuto velkou změnu připravit?

úspěšný marketing

5 zásad pro úspěšný online marketing

Chcete více objednávek, nebo poptávek z webu? Pak asi sáhnete po online marketingu. Ten je ale často ztrátový. Na co se připravit a jak zlepšit své vyhlídky na úspěch?

Cookies a cookie lišta v roce 2022: co se mění a jak postupovat

Jak už jste možná slyšeli, od 1.1.2022 začíná platit nová legislativa v oblasti ochrany soukromí na internetu. A dotýká se souborů cookie a cookie lišt. Co se tedy od roku 2022 mění?

Strategie v Google Ads

Začínáme s Google Ads: Jakou strategii nabídek zvolit

Začínáte s PPC reklamou v Google Ads a nevíte si rady, jakou strategii nabídek za prokliky zvolit? Je pro vás výhodnější ruční stanovení nabídek, nebo automatické strategie řízené Googlem?

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop