[SERIÁL] Ve třetím a posledním dílu seriálu věnovaného remarketingu se naučíte v Google Adwords remarketing nastavit a spustit.
V předchozích dvou dílech jste se dozvěděli, jak remarketing funguje, jak ho využít v praxi a jak vytvořit publikum návštěvníků, jimž se reklama bude zobrazovat. Nyní se podíváme, jak vše uvést do provozu.
ČTĚTE předchozí díly
Než začneme tvořit novou remarketingovou kampaň v nástroji Google Adwords, ověříme si importování publik z Analytics do Adwords (publika jsme v Analytics společně vytvořili ve 2. díle).
TIP: Přihlašujte se do Analytics i Adwords pomocí stejného Google účtu. Jedině tak na sebe budou Adwords a Analytics snadno vidět.
Přihlaste se do Adwords a postupujte takto:
Vaše publika budou v tuto chvíli pravděpodobně prázdná. Ale, když je zkontrolujete další dny, začnou se plnit návštěvníky webu, kteří splnili dané podmínky.
K publikům pro remarketing se v Adwords dostanete takto:
Zkontrolujte si publika za pár dní.
A nyní už k tomu hlavnímu. Vytvoříte a spustíte svou první remarketingovou kampaň v Google Adwords.
Postupujte takto:
Dále budete pokračovat vytvořením reklamní sestavy, pro kterou vyberete remarketingové publikum a vytvoříte inzerát.
Postupujte takto:
V konečné fázi budete tvořit samotný inzerát, který se zobrazí vašemu publiku. Google Adwords nově nabízí možnost vytvoření responzivního inzerátu, který kombinuje text a obrázky. Nemusíte tak tvořit grafické bannery a máte jistotu, že se inzerát přizpůsobí jakémukoli zařízení.
Přepněte se na část Responzivní reklama. A vyplňte nejdříve textovou část:
Výsledný inzerát vidíte vpravo.
A poté nahrajte obrázky kliknutím na +OBRÁZKY. Potřebovat budete tyto obrázky:
Kliknutím na záložku Skenovat web Adwords najde všechny obrázky dostupné na vašem webu. Ty pak snadno vyberete a oříznete přímo v Adwords. Případně si nahrajte vlastní obrázky.
Pod náhledem reklamy vpravo klikněte na Spustit prohlížení náhledů a prohlédněte si všechny verze reklamy. A proveďte případné úpravy, bude-li třeba.
Reklamu uložíte kliknutím na tlačítko Hotovo. Pokud vytvoříte reklam více, budou se střídat.
Tvorbu remarketingové kampaně zakončíte kliknutím na tlačítko Uložit reklamy. A poté klikněte na Přejít na kampaň.
Doporučuji omezit počet zobrazení reklam jednomu návštěvníkovi webu za den. To provedete následně:
A nyní si můžete užívat remarketingové kampaně a třeba zvýšení prodejů, nebo poptávek na vašem webu. Nezapomeňte ale měřit konverze na webu, abyste věděli, jak je kampaň úspěšná.
ČTĚTE TAKÉ:
Nastavení a spuštění remarketingu není v zásadě nic složitého a zvládne to i laik.
Výhodou remarketingu je, že o takovou kampaň se v podstatě nemusíte starat. Reklama se zobrazuje podle přesně stanovených pravidel a nikoliv podle hledaných klíčových slov.
Nicméně i tak je vhodné kontrolovat výkonnost reklam a zkoušet nové reklamy, nové cílové stránky, nové nabídky. Samozřejmě podle vašich konkrétních cílů, jichž chcete pomocí remarketingu dosáhnout.
A necítíte-li se na tvorbu a správu PPC kampaní, můžete tuto odbornou činnost svěřit do rukou MD webdesign.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář