Google nedávno oznámil, že ve své reklamní službě Ads bude od října uplatňovat nové podmínky na cílové stránky reklamy. Co to pro vaše reklamy znamená a čemu se budou muset vaše stránky vyhnout?
Google bude nově vyžadovat, aby cílová stránka reklamy splňovala standardy pro lepší reklamy, které vytvořila Coalition for better Ads (Koalice za lepší reklamy). A pokud dojem z cílové stránky nebude těmto pravidlům odpovídat, Google takovou reklamu neschválí, nebo zastaví.
Google podrobně popisuje, co by cílová stránka měla splňovat na stránce Požadavky na cílovou stránku. Shrňme si to nejdůležitější, s čím se můžete v běžné praxi potkat.
Pro Google bude problém například:
Pokud jste si jisti, že vaše cílové stránky jsou zcela v pořádku a žádné zásady neporušují, tak nemusíte provádět nic. Jestliže si ale jisti nejste, udělejte si rychlou kontrolu všech svých reklam v Google Ads. Klikněte na každou z nich, abyste navštívili cílovou stránku. Tím zjistíte, zda na ní není nějaký zásadní problém.
Problémem by potenciálně mohly být bannery pro souhlas se soubory cookie, které blokují průchod webem bez odsouhlasení. Pokud se něco takového Googlu líbit nebude, pak se nabízí několik řešení:
Pokud dojde k pozastavení reklam, Google pošle informační email majiteli Ads účtu. Zkontrolujte si proto už dnes, že zde máte správně nastavenou e-mailovou adresu a že dostáváte všechna důležitá upozornění.
Pro reklamy pak bude třeba zvolit jiné cílové stránky, které splňují zásady. Nebo stávající stránky upravit. A reklamy následně odeslat k novému schválení.
Pokud vytvoříte zcela novou reklamu, ta se po uložení automaticky pošle ke schválení. Toto bývá obvykle rychlejší než čekání na opětovné schválení pozastavené reklamy.
Vše bez práce a s jistotou, že je o vaše reklamy postaráno, získáte s profesionální správou PPC kampaní nejen v Google Ads. V rámci MD webdesign umíme velmi dobře pracovat i s nízkými reklamními rozpočty.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář