Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

Přihlaste se na školení PPC reklamy pro začátečníky »

Google Ads přitvrzuje: jak se vyhnout zablokování reklamy?

15. 9. 2022 | Online marketing

PPC reklama v Google Ads

Google nedávno oznámil, že ve své reklamní službě Ads bude od října uplatňovat nové podmínky na cílové stránky reklamy. Co to pro vaše reklamy znamená a čemu se budou muset vaše stránky vyhnout?

Co se mění

Google bude nově vyžadovat, aby cílová stránka reklamy splňovala standardy pro lepší reklamy, které vytvořila Coalition for better Ads (Koalice za lepší reklamy). A pokud dojem z cílové stránky nebude těmto pravidlům odpovídat, Google takovou reklamu neschválí, nebo zastaví.

Na co si dát pozor

Google podrobně popisuje, co by cílová stránka měla splňovat na stránce Požadavky na cílovou stránku. Shrňme si to nejdůležitější, s čím se můžete v běžné praxi potkat.

Pro Google bude problém například:

Co bych měl provést

Pokud jste si jisti, že vaše cílové stránky jsou zcela v pořádku a žádné zásady neporušují, tak nemusíte provádět nic. Jestliže si ale jisti nejste, udělejte si rychlou kontrolu všech svých reklam v Google Ads. Klikněte na každou z nich, abyste navštívili cílovou stránku. Tím zjistíte, zda na ní není nějaký zásadní problém.

Problémem by potenciálně mohly být bannery pro souhlas se soubory cookie, které blokují průchod webem bez odsouhlasení. Pokud se něco takového Googlu líbit nebude, pak se nabízí několik řešení:

Co dělat, když Google reklamy neschválí

Pokud dojde k pozastavení reklam, Google pošle informační email majiteli Ads účtu. Zkontrolujte si proto už dnes, že zde máte správně nastavenou e-mailovou adresu a že dostáváte všechna důležitá upozornění.

Pro reklamy pak bude třeba zvolit jiné cílové stránky, které splňují zásady. Nebo stávající stránky upravit. A reklamy následně odeslat k novému schválení.

Pokud vytvoříte zcela novou reklamu, ta se po uložení automaticky pošle ke schválení. Toto bývá obvykle rychlejší než čekání na opětovné schválení pozastavené reklamy.

Chcete mít o své PPC kampaně postaráno?

Vše bez práce a s jistotou, že je o vaše reklamy postaráno, získáte s profesionální správou PPC kampaní nejen v Google Ads. V rámci MD webdesign umíme velmi dobře pracovat i s nízkými reklamními rozpočty.

Upozornění na nové články do e-mailu?

Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.

Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »

Sdílejte článek na sociálních sítích

Přečtěte si také...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop