Jedním z klíčových ukazatelů výkonnosti vašeho webu je plnění jeho cílů. V prvním díle článku věnovaného Google Analytics se podíváme na to, jak cíle stanovit a správně nastavit.
České knižní vody nedávno rozčeřila nová publikace z pera Jana Řezáče. Má vám kniha co říct, když web netvoříte, ale jeho tvorbu zadáváte webdesignovému studiu? Více v následující recenzi.
Také si myslíte, že prodeje na webu zvýšíte změnou grafiky? Pak vyhazujete peníze z okna. Vaše výrobky nebo služby totiž neprodá líbivá grafika, ani super funkce, ale něco zcela jiného.
Závidíte velkým firmám velké rozpočty, desítky a stovky zaměstnanců a představujete si sebe jako velkého ředitele? A teď zpět do reality… co když jste na to třeba sami? Pak si musíte přečíst RESTART
Víte, jaká jsou tři nejdůležitější pravidla, když jde o webový obsah? Naučte se díky nim pracovat s obsahem webu místo vyhazování peněz za reklamu.
Do e-mailu mi přistály dvě další z typických nabídek, které na první pohled vypadají lákavě, ale skrývá se v nich velký čert. Pokud nejste SEO odborníci, tak zbystřete a čtěte, abyste se vyvarovali velkých chyb.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.