Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

Články

Google Analytics: Měříme cíle webu (díl II.)

Jedním z klíčových ukazatelů výkonnosti vašeho webu je plnění jeho cílů. V druhém dílu článku věnovaného Google Analytics se naučíte zjistit konverzní poměr webu a který zdroj návštěvnosti je úspěšnější.

Google Analytics: Měříme cíle webu (díl I.)

Jedním z klíčových ukazatelů výkonnosti vašeho webu je plnění jeho cílů. V prvním díle článku věnovaného Google Analytics se podíváme na to, jak cíle stanovit a správně nastavit.

Recenze knihy: Web ostrý jako břitva

České knižní vody nedávno rozčeřila nová publikace z pera Jana Řezáče. Má vám kniha co říct, když web netvoříte, ale jeho tvorbu zadáváte webdesignovému studiu? Více v následující recenzi.

Jak na obsah webu, který prodává

Také si myslíte, že prodeje na webu zvýšíte změnou grafiky? Pak  vyhazujete peníze z okna. Vaše výrobky nebo služby totiž neprodá líbivá grafika, ani super funkce, ale něco zcela jiného.

Už jste četli RESTART?

Závidíte velkým firmám velké rozpočty, desítky a stovky zaměstnanců a představujete si sebe jako velkého ředitele? A teď zpět do reality… co když jste na to třeba sami? Pak si musíte přečíst RESTART

3 nejdůležitější pravidla úspěšného webového obsahu

Víte, jaká jsou tři nejdůležitější pravidla, když jde o webový obsah? Naučte se díky nim pracovat s obsahem webu místo vyhazování peněz za reklamu.

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop