Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

POZOR: Nyní v prodeji česká kniha Google Analytics 4 pro začátečníky.

Jak neprodělat v PPC kampaních: Stojí lepší pozice více peněz?

3. 2. 2015 | Online marketing

Ve druhém dílu seriálu o vedení PPC kampaní vám představím triky, jimiž zajistíte skvělou pozici inzerátu, ale zaplatíte méně peněz.

Čtěte také předchozí díl: Není návštěvnost jako návštěvnost

Inzerenti v PPC systémech vědí, že k dispozici je pro inzeráty omezený počet pozic a že se o pozice bojuje v aukci. Nebo nevědí?

Nejdražší je logicky pozice první, nejlevnější pozice poslední. Nejčastěji se kliká ne  nejlepší pozice, nejméně pak na pozice po straně. S nižší pozicí na stránce klesá šance, že váš inzerát někdo uvidí a že na něj klikne. Ale není to tak úplně pravda.

Prozradím vám ale dva triky, jak ušetřit za všech okolností.

Jak dosáhnout lepší ceny za proklik a stále mít skvělou pozici

TRIK 1

Zapomeňte na pozici 1 a soustřeďte se na průměrnou pozici 2. A pokud Google u některých frází nabízí v horní části stránky s výsledky vyhledávání tři pozice pro inzeráty, můžete se zaměřit na obhájení pozice 3.

A výsledek? Váš inzerát bude stále umístěn na jedné z nejlepších pozic, ale budete platit méně peněz za proklik.

Co to vyžaduje? Abyste kampaň alespoň jednou či vícekrát týdně optimalizovali. Mluvím zde o tom, že je třeba u každého klíčového slova (ano třeba u vašich 200 slov v celé kampani) nastavovat takovou cenu za proklik, abyste se v průměru zobrazovali na nižší než první pozici.

Proč platit drahou první pozici?

TRIK 2

Již jsem zmínil, že pozice inzerátů se určuje formou aukce. Spousta inzerentů však neví, že nerozhoduje pouze nabídnutá cena za proklik. O pozici rozhodují ještě dva další faktory:

Kvalita klíčového slova vzhledem k cílové stránce

Co vás čeká v dalším dílu

Prozradím vám, jak měřit úspěšnost inzerátu a jednotlivých klíčových slov v Google Analytics. Pokud chcete upozornění na články dostávat do e-mailu, registrujte se (navíc získáte PDF knížku 5 kroků k úspěšnému webu).

TIP: Nechejte správu PPC kampaně na odbornících, ušetřete čas a získejte více poptávek. Zjistěte více o správě PPC kampaní.

Upozornění na nové články do e-mailu?

Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.

Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »

Sdílejte článek na sociálních sítích

Přečtěte si také...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop