Chystáte se investovat do reklamy vašeho webu/e-shopu, ale nechcete, aby vaše peníze vylétly oknem? Pak na webu musíte mít…
V posledním díle seriálu věnovaného PPC kampaním se naučíte spočítat si skutečné náklady na PPC reklamu tak, aby kampaň nebyla prodělečná.
Po dvou termínech v loňském roce letos poprvé v Praze školím další termín rekvalifikačního kurzu Internetový marketing. Proč by vás měl zajímat?
Třetí díl seriálu věnovaného PPC kampaním vám prozradí, jak zjistit a hlavně jak se vypořádat s úspěšnými a neúspěšnými klíčovými slovy v kampani.
Ve druhém dílu seriálu o vedení PPC kampaní vám představím triky, jimiž zajistíte skvělou pozici inzerátu, ale zaplatíte méně peněz.
Každý zkušený online marketér ví, že k získání poptávky nebo objednávky na webu je třeba dostat na web návštěvníky. Jedním z efektivních způsobů je PPC reklama. Jak ji ale vést, abyste neprodělali?
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby