Google 21. dubna spustil nový algoritmus, který řadu webů vyřadil z vyhledávání na mobilech a tabletech. Víte, jak je na tom váš web a co s tím můžete dělat?
Mobilegeddon – tak se označuje nový algoritmus Googlu, jehož úkolem je odhalit stránky, které poté vyhledávač odstraní z mobilního vyhledávání.
Google chce nadále ve výsledcích vyhledání na mobilech upřednostňovat weby, které se přizpůsobí právě mobilům a tabletům. Podíváme se, jak to funguje a jak můžete zajistit, abyste se v mobilním vyhledávání neztratili.
Google začal weby optimalizované pro mobily ve výsledcích mobilního vyhledávání popisovat, jak ukazuje obrázek vpravo. Vaším prvním testem tak může být právě test vyhledávání na svém mobilu.
Začněte tím, že si otestujete svůj web. Provést to můžete v nástroji Test použitelnosti v mobilech přímo od Googlu.
[tlac2 obsah=“Otestujte svůj web“ cil=“https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/“]
Jak web vypadá na různých zařízeních se můžete podívat také v aplikaci Kontrola responzitivity.
[tlac2 obsah=“Prohlédněte si svůj web“ cil=“https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/“]
Jestliže jste testem prošli, pak máte na půl vyhráno. A pokud ne, pak je to pro vás výzva, abyste se začali situací zabývat. Proč?
Návštěvníků z mobilů totiž přibývá. V únoru 2015 překročil počet uživatelů mobilního internetu v ČR hranici 4 000 000 (zdroj: Netmonitor.cz). Weby klientů MD webdesign zaznamenávají návštěvnost od 10 % do 25 % právě z mobilů a tabletů.
Abyste se tito návštěvníci mohli z vašeho webu těšit i na mobilních zařízeních, je třeba, abyste měli na webu tzv. responzivní design.
Responzivní design vašemu webu zajistí:
Pokud váš web postrádá responzivní design, požádejte tvůrce vašeho webu o nápravu, nebo zadejte tvorbu nového webu.
TIP: V rámci MD webdesign poskytujeme responzivní design v ceně každého obchodně úspěšného webu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář