MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby | Nejlepší obchodník je váš web | SEO akademie

POZOR: Nové termíny školení copywriting, Google Analytics, PPC reklamy a SEO » přihlaste se.

Co na webu/e-shopu musíte mít, než začnete s propagací

Chystáte se investovat do reklamy vašeho webu/e-shopu, ale nechcete, aby vaše peníze vylétly oknem? Pak na webu musíte mít…

Poměrně pravidelně mě oslovují majitelé webů a e-shopů s následujícím problémem:

„Můj web/e-shop neprodává moje výrobky/služby.“

A hned na to navrhují, co by chtěli udělat:

  • „Chci nový vzhled webu.“
  • „Chci investovat do marketingu.“

Víte, proč jim ani jedna z těchto variant k lepším prodejům nepomůže? Protože neřeší příčinu nízkých prodejů na webu.

Příběh obchůdku

Představte si tuto situaci:

Otevřete nový obchod a do regálů zasunete zboží jen tak nazdařbůh,  protože neřešíte, jak budou zákazníci zboží hledat. Ale nejenom to – do svého obchodu také nenajmete prodavače, který bude zboží rozumět, dokáže každému na míru poradit řešení jeho problému a nabídnout tomu odpovídající zboží, a tím ho prodat.

A pak se divíte, že se zboží prodává málo nebo vůbec.

Pomůže vám nový polep výlohy, nové logo, letáčky ve schránkách, nebo reklama v místním tisku? Pomůže vám k jednomu – do vašeho krámu bude chodit více lidí.

Ale větší množství návštěvníků vám nezajistí vyšší prodeje! Proč? Protože lidé nenajdou zboží, které potřebují, protože jim prodavač neumí poradit, protože nemá dostatečné informace. A je úplně jedno, jestli máte nově vymalováno a kolik letáčků jste rozdali.

3 kroky, které musíte provést před propagací webu

Ukážu vám tři kroky, které vám pomohou zvýšit prodeje na vašem webu.

Nadpisy: záchytný bod pro oko

Krok 1: Nadpisy vládnou vašemu webu

Na internetu nečteme! Přesto je webový obsah tím nejcennějším pokladem vašeho webu.

A protože webovým obsahem procházíme skenováním, nejdůležitějším prvkem na stránce jsou nadpisy. Proč? Protože jsou záchytným bodem pro oko.

Vylepšete své nadpisy tak, aby oko vašeho zákazníka zachytily, a ten se začetl do vašeho fantastického popisu služby nebo výrobku.

Zaměřte se na zákazníka, ne na výrobekKrok 2: Zaměřte se na zákazníka, ne na zboží

Když nakupujete rohlíky, nakupujete skutečně rohlíky? Ne! Řešíte svou potřebu: chcete uspokojit hlad.

Přepište popisy svých výrobků a služeb, tak abyste adresovali potřeby, problémy a sny svých zákazníků. K tomu samozřejmě musíte svému zákazníkovi vidět do hlavy. Proto je třeba vždy provést analýzu zákazníka, abyste věděli pro koho konkrétně píšete.

Krok 3: Doplňte web o nákupního průvodce a blog

prodavačZamyslete se: co děláme na internetu? Asi vás prvně napadne: komunikujeme. A hned poté by vás mělo napadnout: hledáme informace.

Vy sice svým výrobkům a službám rozumíte, ale vaši zákazníci pravděpodobně ne. Zorientovat se může být pro zákazníka velice složité.

Představte si opět kamenný krám. Kde se vám bude nakupovat lépe? Tam, kde vám budou umět poradit a vybrat pro vás nejvhodnější řešení, nebo tam, kde prodavač nebude, nebo se vám nebude věnovat?

Nákupní průvodce a blog s články a informacemi přitahují pozornost, sbírají návštěvnost z vyhledávačů a budují důvěru nutnou k nákupu.

A jak jste na tom vy? Máte již nákupního průvodce a blog?

Jak nevyhazovat peníze za reklamu z okna

Vraťme se k našemu obchůdku. Místo vyhazování peněz za polepy, logo, letáky a další reklamu, jste investovali do obsahu vašeho obchodu a do jeho schopnosti porozumět potřebám zákazníků a umět jim poradit. Lidé, kteří nyní přijdou, nakupují, protože u vás uspokojí své potřeby, vyřeší problémy, vždy jim někdo poradí a zboží snadno najdou.

A teď je ten správný čas! Na co? Přece na investici do reklamy…

Chcete, aby váš web/e-shop více prodával? Pak se naučte uvedené tři kroky realizovat do praxe! To a mnohem více vás naučí můj workshop Copywriting: píšeme texty, které prodávají.

Přihlaste se »

Upozornění na nové články do e-mailu?

Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.

Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | Facebook

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop

Top