Tento praktický návod vám pomůže odhalit špatně fungující stránky navštívené z vyhledávačů.
Úspěšný web je mantra, kterou se zaříkává nejeden tvůrce webů. Ale co to znamená, že je web úspěšný? Jaké kroky k němu nutně vedou? A jak vypadá v reálných číslech?
Chcete návštěvnost z inzerátů Skliku měřit v Google Analytics? Na rozdíl od Adwords data z Skliku v Analytics automaticky nenajdete. Ale vše lze napravit.
Už jste slyšeli o obsahovém marketingu? Víte, že vám může zadarmo pomoci k novým návštěvníkům z vyhledávačů? Ukážu vám to na konkrétních příkladech.
Na vzorku 50 webů z různých oborů vám ukážu, jaké jsou nejčastější zdroje jejich návštěvnosti, a které z nich mají největší podíl na konverzích.
Mít web dnes nic neznamená, pokud se s ním neumíte v konkurenčních vodách internetu prosadit. Mám pro vás 5 zaručených způsobů, jak web dostat k vašim zákazníkům.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Čánky publikuju cca 1x měsíčně.
Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.