Chcete z webu získávat poptávky a objednávky vašich služeb a výrobků? Pak musíte mít obsah, který je umí prodat vašim zákazníkům. Zjistěte, jak jej vytvořit.
Jestliže chcete tvořit texty pro web, které mají prodat vaše výrobky a služby, musíte dobře znát svého zákazníka. Stejně tak jako obchodní zástupce. Váš web je totiž právě vaším obchodníkem.
Když uvažujete o zákaznících, popište typického zákazníka. Takového, který je souhrnem většiny vašich zákazníků.
Co vše pro vás může být relevantní? Pohlaví, věk, rodinný stav, jak a kde bydlí, zda má děti, jaké má zaměstnání a plat a řada dalšího.
Asi nikdo se ráno neprobudí a neřekne si: „Tak dnes si koupím ledničku Samsung, model ABC.“ K tomuto rozhodnutí vedl dlouhý rozhodovací proces v rámci tzv. nákupního tunelu.
Odhalením motivace vašich zákazníků můžete získat hybatele, které určují jejich nákupní chování. A tomu texty přizpůsobit.
A co vás může zajímat především? Například jaké má zákazník potřeby, jaké řešení problému hledá, jaké má sny a touhy…
Před uzavřením obchodu mívají zákazníci námitky, které mohou celý obchod zhatit. Každý dobrý obchodník proto ví, že námitky je třeba předvídat a odbourat.
Zamyslete se proto, jaké obavy mají vaši typičtí zákazníci a v popisu svých výrobků a služeb je vyvraťte. Zvýšíte tak násobně šanci na získání poptávky, či objednávky.
Každý obchod je třeba něčím doklepnout. Pokud znáte dobře motivace vašich zákazníků, máte k dispozici i své argumenty, proč by měli poptávku, či objednávku provést právě u vás.
Zamyslete se proto, co na vás zákazníci nejvíce oceňují. A nebojte se to na místě, kde očekáváte provedení poptávky, či objednávky, prezentovat.
Nyní mají vaši zákazníci naservírovaný obsah přesně jim na míru = zákazník vidí, že mu rozumíte. Co naplat, vše je ale ještě třeba zabalit do hezkého kabátku:
A pokud to nechcete nechat náhodě, pak se vše můžete dokonale naučit v mém online kurzu Copywriting: tvoříme texty, které prodávají:
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář