MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby | Nejlepší obchodník je váš web | SEO akademie

POZOR: Poslední volné místo na školení copywritingu » přihlaste se

5 kroků k obsahu webu, který prodá vaše služby a výrobky

Chcete z webu získávat poptávky a objednávky vašich služeb a výrobků? Pak musíte mít obsah, který je umí prodat vašim zákazníkům. Zjistěte, jak jej vytvořit.

Krok 1: Kdo je váš zákazník

Jestliže chcete tvořit texty pro web, které mají prodat vaše výrobky a služby, musíte dobře znát svého zákazníka. Stejně tak jako obchodní zástupce. Váš web je totiž právě vaším obchodníkem.

Když uvažujete o zákaznících, popište typického zákazníka. Takového, který je souhrnem většiny vašich zákazníků.

Co vše pro vás může být relevantní? Pohlaví, věk, rodinný stav, jak a kde bydlí, zda má děti, jaké má zaměstnání a plat a řada dalšího.

Krok 2: Co řeší

Asi nikdo se ráno neprobudí a neřekne si: „Tak dnes si koupím ledničku Samsung, model ABC.“ K tomuto rozhodnutí vedl dlouhý rozhodovací proces v rámci tzv. nákupního tunelu.

Odhalením motivace vašich zákazníků můžete získat hybatele, které určují jejich nákupní chování. A tomu texty přizpůsobit.

A co vás může zajímat především? Například jaké má zákazník potřeby, jaké řešení problému hledá, jaké má sny a touhy…

Krok 3: Čeho se obává

Před uzavřením obchodu mívají zákazníci námitky, které mohou celý obchod zhatit. Každý dobrý obchodník proto ví, že námitky je třeba předvídat a odbourat.

Zamyslete se proto, jaké obavy mají vaši typičtí zákazníci a v popisu svých výrobků a služeb je vyvraťte. Zvýšíte tak násobně šanci na získání poptávky, či objednávky.

Krok 4: Co ho přesvědčí

Každý obchod je třeba něčím doklepnout. Pokud znáte dobře motivace vašich zákazníků, máte k dispozici i své argumenty, proč by měli poptávku, či objednávku provést právě u vás.

Zamyslete se proto, co na vás zákazníci nejvíce oceňují. A nebojte se to na místě, kde očekáváte provedení poptávky, či objednávky, prezentovat.

Krok 5: Obsah jako ze škatulky

Nyní mají vaši zákazníci naservírovaný obsah přesně jim na míru = zákazník vidí, že mu rozumíte. Co naplat, vše je ale ještě třeba zabalit do hezkého kabátku:

  • Pište jazykem vašich zákazníků.
  • Pište jednoduše, stručně, věcně – webový obsah není umění a romány zde nikdo číst nechce.
  • Nezapomeňte na opravu jazykových chyb a překlepů, které snižují vaši důvěryhodnost.
  • Formátujte text do krátkých celků, používejte správně tučnost, odrážky a další prvky.
  • Ve správný moment používejte výzvy k akci ve formě odkazů, tlačítek a formulářů. Bez nich téměř žádnou poptávku či objednávku nezískáte.

Naučte se tvořit webový obsah, který prodává

A pokud to nechcete nechat náhodě, pak se vše můžete dokonale naučit za jediný den. Stačí navštívit můj kurz Copywriting – píšeme texty, které prodávají:

  • I bez předchozích znalostí se naučíte psát dobré prodejní texty.
  • Vše se naučíte na praktických příkladech.
  • Ihned získáte mou zpětnou vazbu.

Zjistěte o kurzu copywritingu více »

Upozornění na nové články do e-mailu?

Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.

Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | Facebook

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop

Top