Přemýšlíte o tom, že seknete se zaměstnáním a půjdete na volnou nohu? Nebo zakládáte vlastní firmu? Jak ale sehnat zákazníky a začít opravdu vydělávat?
Jaké kanály návštěvnosti jsou pro obchodně úspěšný web nejčastějším zdrojem objednávek a poptávek? Přesvědčte se na přehledech webů podle oborů.
Nepřivádí vám web nové zákazníky a klienty? A myslíte si, že když máte kamenný krám, tak to není důležité? Naučte se chytré strategie, které z webu nebo e-shopu udělají vašeho nejlepšího obchodníka. Nahlédněte pod pokličku 2. ročníku SEO akademie.
V každém momentu vás ve vyhledávačích hledají tisíce potenciálních zákazníků a klientů? Určitě je můžete jen tak nechat jít? Naučte se také svůj web optimalizovat pro vyhledávače .
Když se bavíme o SEO optimalizaci, slovo zpětné odkazy padne častokrát. Zpětné odkazy jsou alfou a omegou SEO optimalizace. Kde ale takové zpětné odkazy vzít?
Zlí jazykové tvrdí, že SEO je mrtvé. Ti chytří ví, že není. SEO je důležitější než kdy dřív. Jak na něj?
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby