Jaké kanály návštěvnosti jsou pro obchodně úspěšný web nejčastějším zdrojem objednávek a poptávek? Přesvědčte se na přehledech webů podle oborů.
Podělím se s vámi o data z webů klientů MD webdesign a zajímat mě bude, jak si vede přirozené vyhledávání v Google a Seznamu oproti dalším kanálům návštěvnosti.
Poznámka: V Google Analytics využívám analýzu první interakce. Zajímá mě ten kanál návštěvnosti, kterým přišel zákazník na web napoprvé. Před samotnou objednávkou ale mohl použít v případě opakované návštěvy i jiné kanály (nejčastěji to bývá přímá návštěvnost zadáním WWW adresy webu v prohlížeči).
Weby jsem seřadil podle oboru a data jsou z období 1. ledna 2014 až 20. května 2014. Až na jeden eshop a web věnující se tvorbě WWW stránek jde o data z webů firem, které poskytují offline služby.
Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek ve 43 % případů a zároveň nejčastějším zdrojem objednávek na webu.
Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek ve 35 % případů hned za přímou návštěvností.
Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek v 56 % případů a zároveň nejčastějším zdrojem objednávek na webu.
Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek ve 44 % případů a zároveň nejčastějším zdrojem objednávek na webu.
Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek v 58 % případů a zároveň nejčastějším zdrojem objednávek na webu.
Jak je vidět, přirozené vyhledávání je u zavedeného webu hlavním zdrojem objednávek. V případě, že chcete získávat z webu nové zákazníky, je nezbytně nutné být vidět ve vyhledávačích! Což mimo jiné znamená, že je třeba web optimalizovat pro vyhledávače.
Této problematice se věnuji v rámci SEO akademie. Podívejte se na tři videa z tréninku zdarma.
POZOR: Vstupte do 11týdenního prémiového kurzu pro VIP členy, v němž se naučíte, jak vybudovat obchodně úspěšný web. Nenechte si ho proto ujít. Odkaz na kurz najdete ve video tréninku zdarma.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář