Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

POZOR: Nyní v prodeji česká kniha Google Analytics 4 pro začátečníky.

Obchodně úspěšný web v číslech

21. 5. 2014 | SEO, Google Analytics, Vzdělávání

Jaké kanály návštěvnosti jsou pro obchodně úspěšný web nejčastějším zdrojem objednávek a poptávek? Přesvědčte se na přehledech webů podle oborů.

Podělím se s vámi o data z webů klientů MD webdesign a zajímat mě bude, jak si vede přirozené vyhledávání v Google a Seznamu oproti dalším kanálům návštěvnosti.

Poznámka: V Google Analytics využívám analýzu první interakce. Zajímá mě ten kanál návštěvnosti, kterým přišel zákazník na web napoprvé. Před samotnou objednávkou ale mohl použít v případě opakované návštěvy i jiné kanály (nejčastěji to bývá přímá návštěvnost zadáním WWW adresy webu v prohlížeči).

Zdroje objednávek

Weby jsem seřadil podle oboru a data jsou z období 1. ledna 2014 až 20. května 2014.  Až na jeden eshop a web věnující se tvorbě WWW stránek jde o data z webů firem, které poskytují offline služby.

Vzdělávání

Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek ve 43 %  případů a zároveň nejčastějším zdrojem objednávek na webu.

vzdelavani-kanaly-cile

Zdraví a životní styl

Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek ve 35 %  případů hned za přímou návštěvností.

zdravi-kanaly-cile

Dům a zahrada

Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek v 56 % případů a zároveň nejčastějším zdrojem objednávek na webu.

dum-zahrada-kanaly-cile

 Tvorba webových stránek

Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek ve 44 % případů a zároveň nejčastějším zdrojem objednávek na webu.

tvorba-www-kanaly-cile

Chovatelství

Přirozené vyhledávání bylo zdrojem objednávek v 58 % případů a zároveň nejčastějším zdrojem objednávek na webu.

chovatelstvi-kanaly-cile

Shrnuto a podtrženo

Jak je vidět, přirozené vyhledávání je u zavedeného webu hlavním zdrojem objednávek. V případě, že chcete získávat z webu nové zákazníky, je nezbytně nutné být vidět ve vyhledávačích! Což mimo jiné znamená, že je třeba web optimalizovat pro vyhledávače.

Této problematice se věnuji v rámci SEO akademie. Podívejte se na tři videa z tréninku zdarma.

» Registrujte se do tréninku

POZOR: Vstupte do 11týdenního prémiového kurzu pro VIP členy, v němž se naučíte, jak vybudovat obchodně úspěšný web. Nenechte si ho proto ujít. Odkaz na kurz najdete ve video tréninku zdarma.

seoakademie2

Upozornění na nové články do e-mailu?

Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.

Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »

Sdílejte článek na sociálních sítích

Přečtěte si také...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop