MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby | Nejlepší obchodník je váš web | SEO akademie

Přihlaste se na nové termíny kurzů Google Analytics, copywritingu, SEO a PPC reklamy.

INFOGRAFIKA: Návštěvnost webů z mobilních zařízení v roce 2017

Chcete vědět, jaký skutečný podíl mají mobilní zařízení na návštěvnosti webů a e-shopů? Pak si prohlédněte případovou studii, která tuto návštěvnost mapuje za rok 2017.

Celkem jsem analyzoval reprezentativní vzorek 70 webů a e-shopů klientů MD webdesign napříč všemi obory. Výsledek můžete vidět na infografice níže. Pod ní data rozebírám podrobněji.

Data podrobně

Podíl návštěvnosti podle zařízení:

  • Počítače (stolní a notebooky) = 68 %
  • Mobilní telefony = 26 %
  • Tablety = 5 %

Mobilní zařízení (mobily a tablety) si ukrojily průměrně skoro 32 % ze všech návštěv.

Poznámka: Návštěvnost z mobilních zařízení  = návštěvy z mobilů i tabletů.

Na čísla se podívejme podrobněji:

  • Podíl návštěvnosti z mobilních zařízení se pohyboval od 8 do 57 %.
  • Jednocifernou návštěvnost z mobilů a tabletů měly pouhé 2 weby.
  • Celkem 33 webů mělo podíl návštěvnost z mobilních zařízení do 30 %.
  • 37 webů mělo podíl mobilní návštěvnost vyšší než 30 %.
  • Celkem 21 webů mělo podíl mobilní návštěvnosti větší než 40 %.
  • A u 3 webů byl podíl návštěvnosti z mobilů a tabletů dokonce vyšší než 50 %.

Jak zjistit návštěvnost z mobilních zařízení

Návštěvnost podle zařízení snadno zjistíte v Google Analytics.

Postupujte takto:

  1. Kliknutím vyberte skupinu přehledů Publikum.
  2. Rozbalte podskupinu Mobilní a vyberte přehled s názvem Přehled.
  3. Nad pravým horním rohem tabulky najdete řádek s tlačítky ve formě ikon. Klikněte na druhou ikonu zleva ukazující graf.

Typy zařízení jsou popsané anglicky:

  • desktop = stolní počítač a notebook
  • mobile = mobilní telefony
  • tablet = tablety

Jaký podíl mobilní návštěvnosti má váš web?

Podělte se v komentářích níže o podíl mobilní návštěvnosti na vašem webu. Jak velkou návštěvnost představují mobily a tablety?

Chcete se umět zorientovat v Google Analytics a využívat ho k občasné nebo pravidelné analýze vašeho webu a marketingu? Pak se přihlaste na moje živé školení Google Analytics pro začátečníky.

Upozornění na nové články do e-mailu?

Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.

Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies
Google+ | Facebook

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby

Top