Nechcete neustále hledat ty stejné přehledy? Pak si je všechny přidejte na vlastní panel a mějte je přístupné na jediné kliknutí. Ukážu vám, jak na to, pěkně krok za krokem.
Panel je nástěnka s přehledy. Můžete si na něj umístit přesně ty přehledy návštěvnosti, které pravidelně potřebujete zkoumat.
Vlastní přehledy zobrazíte, když v levém menu kliknete na Přizpůsobení → Panely.
Pokud jste dosud vlastní přehledy nevytvářeli, budete mít seznam panelů prázdný. Ale to hned napravíme.
Než začnete, zopakujme si základní pojmy používané v Google Analytics:
TIP: Jak pracovat s Google Analytics se naučíte v mém školení Google Analytics pro začátečníky.
Postupujte takto:
ČTĚTE TAKÉ článek Jak měřit konverze v Google Analytics.
Nebojte se vyzkoušet různé typy zobrazení. Jakmile přehled na panel vložíte, můžete jej snadno upravit a pozměnit. Stačí, když na něm kliknete na ikonu tužky, změníte třeba podobu přehledu a znovu jej uložíte.
Další widget s přehledy vytvoříte kliknutím na tlačítko Přidat widget.
Pokud vám widgety přijdou malé, můžete změnit rozložení celého panelu. Stačí v pravém horním rohu panelu kliknout na tlačítko Přizpůsobit panel. Pak zvolíte požadované rozložení a uložíte jej.
Jednotlivé widgety s přehledy můžete tažením myši přesouvat do jiného sloupce či na jinou pozici.
Pro ukázku jsem vytvořil můj vlastní panel s jednotlivými přehledy. Typy přehledů jsem ve snímku popsal.
Pokud byste si chtěli podle mého příkladu vytvořit vlastní panel, pak jsem pro vás připravil šablonu do Google Analytics.
Potřebujete pravidelně někomu dodávat výstupy z Google Analytics? Automatizujte to a ušetřete hromadu času. Prostě posílejte celý panel přehledů třeba 1x měsíčně ve formě PDF e-mailem. A to aniž byste museli cokoliv dělat sami. Udělá to za vás Analytics.
Jak na to:
K uloženým e-mailovým oznámením se dostanete ve Správce. V pravém sloupci Služba klikněte na Naplánované e-maily.
Vlastní panely pro vás mohou být velmi užitečné. Pravidelně totiž v Analytics sledujeme jen to, co je pro nás důležité nebo co nás zajímá. Proč tedy nemít vše přehledně na jednom místě?
Vytvořte si více panelů a sdružte do nich přehledy, které vám dávají smysl. V jednom panelu se můžete zaměřit na výkon návštěvnosti z vyhledávačů, zatímco v jiném zase na výkon kampaní na Facebooku a podobně.
Navíc díky panelům se budete do Analytics dívat častěji. Nebudete totiž muset znovu a znovu přemýšlet, kde najdete potřebné informace.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář