Ze všech stran dnes slyšíte, že obsah rozhoduje o úspěchu nebo neúspěchu vašeho webu. Ale o čem na webu psát? Odpověď najdete v tomto článku.
Začněme základní otázkou… mít či nemít?
Mít na webu blog je skvělé, protože:
Mít na webu blog je špatné, když:
Klienti MD webdesign se mě v rámci naplňování svého blogu stále častěji ptají:
„O čem vlastně máme psát, abychom zaujali?“
Mám pro vás 2 fungující, rychlé a velmi prosté strategie, s nimiž nemůžete šlápnout vedle.
Každý den se setkáváte s vašimi zákazníky nebo potenciálními zákazníky. Ať už osobně (například v prodejně, v kanceláři…), nebo přes telefon či e-mail. A tito lidé vám každý den kladou otázky směřující k využití vašich služeb nebo produktů.
Ptají se například:
A moje otázka zní: Zapisujete si jejich dotazy?
Pokud ne, hned začněte. A zamyslete se také nad tím, jaké dotazy vám lidé položili v minulosti. A všechny dotazy si ihned zapište a další dotazy do seznamu každý den připisujte.
Proč? Každý takový konkrétní dotaz je totiž to nejlepší téma pro článek do blogu. A zároveň také konkrétní nadpis daného článku.
Jednoduché, že?
Druhá strategie se může jevit jako pokročilá. A do jisté míry je. Ale minimálně vyzkoušet byste ji měli.
Jestliže vám váš web připravilo profesionální webdesignové studio, pak máte k dispozici analýzu klíčových slov. Tato analýza klíčových slov je skvělým odrazovým můstkem pro témata článků vašeho blogu.
Další fráze, které lidé používají ve vyhledávačích, můžete snadno objevit také sami. Využijte k tomu nástroj Návrh klíčových slov v aplikaci Sklik českého vyhledávače Seznam.
Poznámka: Přihlaste na adrese www.sklik.cz. Stačí vám k tomu účet Seznamu (nepleťte si prosím s e-mailovou schránkou Seznamu). Aplikaci najdete v menu Nástroje.
Jak na to? Do pole pro vyhledávání napište slovo popisující váš byznys a postupně procházejte jednotlivé návrhy klíčových slov. Až na dalších stránkách najdete dlouhé a poměrně přesné fráze, které mohou být inspirací pro témata článků v blogu.
Zaměřte se také na fráze typu:
Takto získáte velmi rychle konkrétní přehled témat. Navíc budete mít k dispozici přesné fráze, které lidé používají ve vyhledávání = tyto přesné fráze použijte jako názvy článků.
Mít správný obsah, který zajímá vaše potenciální zákazníky, je velmi důležité.
Neméně důležité ale je, abyste byli schopni téma:
Tento mix dovedností pro úspěšný webový obsah vás naučím na živém kurzu copywritingu – a to za jediný den.
Nepotřebujete být spisovatelé – stačí jen vědět, jak na to, a trocha praxe.
[tlac obsah=“Přihlaste se na kurz copwritingu >>“ cil=“https://www.martindomes.cz/skoleni/copywriting-piseme-texty-ktere-prodavaji/“]
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář