Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

POZOR: Nyní v prodeji česká kniha Google Analytics 4 pro začátečníky.

Co publikovat v blogu: 2 jednoduché strategie úspěšného obsahu

20. 10. 2015 | Tvorba webu, Online marketing

Ze všech stran dnes slyšíte, že obsah rozhoduje o úspěchu nebo neúspěchu vašeho webu. Ale o čem na webu psát? Odpověď najdete v tomto článku.

Proč mít či nemít firemní blog

Začněme základní otázkou… mít či nemít?

Mít na webu blog je skvělé, protože:

Mít na webu blog je špatné, když:

Kde vzít inspiraci pro témata článků

Klienti MD webdesign se mě v rámci naplňování svého blogu stále častěji ptají:

„O čem vlastně máme psát, abychom zaujali?“

Mám pro vás 2 fungující, rychlé a velmi prosté strategie, s nimiž nemůžete šlápnout vedle.

Strategie 1: Otázky a odpovědi

Jak získat témata článků pro blogKaždý den se setkáváte s vašimi zákazníky nebo potenciálními zákazníky. Ať už osobně (například v prodejně, v kanceláři…), nebo přes telefon či e-mail. A tito lidé vám každý den kladou otázky směřující k využití vašich služeb nebo produktů.

Ptají se například:

A moje otázka zní: Zapisujete si jejich dotazy?

Pokud ne, hned začněte. A zamyslete se také nad tím, jaké dotazy vám lidé položili v minulosti. A všechny dotazy si ihned zapište a další dotazy do seznamu každý den připisujte.

Proč? Každý takový konkrétní dotaz je totiž to nejlepší téma pro článek do blogu. A zároveň také konkrétní nadpis daného článku.

Jednoduché, že?

Strategie 2: Analýza frází ve vyhledávání

Druhá strategie se může jevit jako pokročilá. A do jisté míry je. Ale minimálně vyzkoušet byste ji měli.

Jestliže vám váš web připravilo profesionální webdesignové studio, pak máte k dispozici analýzu klíčových slov. Tato analýza klíčových slov je skvělým odrazovým můstkem pro témata článků vašeho blogu.

Další fráze, které lidé používají ve vyhledávačích, můžete snadno objevit také sami. Využijte k tomu nástroj Návrh klíčových slov v aplikaci Sklik českého vyhledávače Seznam.

Poznámka: Přihlaste na adrese www.sklik.cz. Stačí vám k tomu účet Seznamu (nepleťte si prosím s e-mailovou schránkou Seznamu). Aplikaci najdete v menu Nástroje.

Jak na to? Do pole pro vyhledávání napište slovo popisující váš byznys a postupně procházejte jednotlivé návrhy klíčových slov. Až na dalších stránkách najdete dlouhé a poměrně přesné fráze, které mohou být inspirací pro témata článků v blogu.

Hledání témat pro blog v SklikuZaměřte se také na fráze typu:

Takto získáte velmi rychle konkrétní přehled témat. Navíc budete mít k dispozici přesné fráze, které lidé používají ve vyhledávání = tyto přesné fráze použijte jako názvy článků.

Jak své články podat atraktivně

Mít správný obsah, který zajímá vaše potenciální zákazníky, je velmi důležité.

Neméně důležité ale je, abyste byli schopni téma:

Tento mix dovedností pro úspěšný webový obsah vás naučím na živém kurzu copywritingu – a to za jediný den.

Nepotřebujete být spisovatelé – stačí jen vědět, jak na to, a trocha praxe.

[tlac obsah=“Přihlaste se na kurz copwritingu >>“ cil=“https://www.martindomes.cz/skoleni/copywriting-piseme-texty-ktere-prodavaji/“]

Upozornění na nové články do e-mailu?

Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.

Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »

Sdílejte článek na sociálních sítích

Přečtěte si také...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop