Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

Články

Konverze v Google Analytics

Jak měřit konverze v Google Analytics

Konverze jsou alfou a omegou vašeho webu, nebo e-shopu. Měříte je a vyhodnocujete? Víte, jak z nich vyvodit závěry pro vaše podnikatelská rozhodnutí? Naučte se konkrétní postupy v Google Analytics.

INFOGRAFIKA: Zdroje návštěvnosti firemních webů v roce 2019

Zajímá vás, odkud lidé nejčastěji chodí na firemní weby? Provedl jsem důkladnou analýzu desítek webů a přináším vám výsledky za rok 2019. Budou pro vás překvapením?

Analýza: Vliv pozice ve vyhledávači na návštěvnost webu

Má vůbec pozice ve vyhledávání vliv na návštěvnost? Je nutné se zobrazit na 1. pozici? Nebo stačí kdekoliv na první stránce? A co další stránky výsledků vyhledávání? Zpracoval jsem ostrá data a mám pro vás výsledek s grafem.

Měřte své pozice ve vyhledávači Google pomocí Search Console

Chcete vědět, na jaká klíčová slova se váš web zobrazuje ve vyhledávači Google? A jaké pozice ve vyhledávači obsazujete? Nezjistíte to nikde jinde než v aplikaci Google Search Console.

Návod pro redakční systém WordPress zdarma

Máte na svém webu nasazený WordPress? A občas přemýšlíte nad konkrétním postupem, jak něco změnit, vložit, přidat, či smazat? Už nemusíte. K dispozici totiž máte návod zdarma.

Chci začít podnikat: web jako kat, nebo pevná opora podnikání?

Přemýšlíte o tom, že seknete se zaměstnáním a půjdete na volnou nohu? Nebo zakládáte vlastní firmu? Jak ale sehnat zákazníky a začít opravdu vydělávat?

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop