Konverze jsou alfou a omegou vašeho webu, nebo e-shopu. Měříte je a vyhodnocujete? Víte, jak z nich vyvodit závěry pro vaše podnikatelská rozhodnutí? Naučte se konkrétní postupy v Google Analytics.
Zajímá vás, odkud lidé nejčastěji chodí na firemní weby? Provedl jsem důkladnou analýzu desítek webů a přináším vám výsledky za rok 2019. Budou pro vás překvapením?
Má vůbec pozice ve vyhledávání vliv na návštěvnost? Je nutné se zobrazit na 1. pozici? Nebo stačí kdekoliv na první stránce? A co další stránky výsledků vyhledávání? Zpracoval jsem ostrá data a mám pro vás výsledek s grafem.
Chcete vědět, na jaká klíčová slova se váš web zobrazuje ve vyhledávači Google? A jaké pozice ve vyhledávači obsazujete? Nezjistíte to nikde jinde než v aplikaci Google Search Console.
Máte na svém webu nasazený WordPress? A občas přemýšlíte nad konkrétním postupem, jak něco změnit, vložit, přidat, či smazat? Už nemusíte. K dispozici totiž máte návod zdarma.
Přemýšlíte o tom, že seknete se zaměstnáním a půjdete na volnou nohu? Nebo zakládáte vlastní firmu? Jak ale sehnat zákazníky a začít opravdu vydělávat?
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby