fbpx

Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

POZOR: Po dobu karantény SLEVA 50 % na online kurz copywritingu!

3 tipy, jak okamžitě vylepšit obsah vašeho webu

Obsah na vašem webu nezískává tolik poptávek/objednávek, kolik byste chtěli? Mám pro vás 3 rychlé tipy, díky nimž okamžitě zvýšíte atraktivitu a zlepšíte fungování obsahu webu.

TIP 1: Zaměřte se na zákazníka

Asi vás napadá otázka: Nestačí mít na webu jen popis toho, co děláme a kontaktní údaje? 

Ne, nestačí. V záplavě konkurence musí obsah webu fungovat přesvědčivě jako kvalitní obchodník. A dobrý obchodník se nezaměřuje na produkt, ale na zákazníka a jeho potřeby. 

Jak na to? Ptejte se:

  • Co konkrétně řeší?
  • Co potřebuje vědět?
  • Jaké má obavy?
  • Co ho/jí přesvědčí k provedení poptávky/objednávky?

Upravte popisy svých služeb a produktů tak, aby se napojily na život a myšlení zákazníka.

TIP 2: Formátujte jako profíci

Obal prodává! A na webu to platí také. Můžeme mít sebelepší obsah, ale pokud je to jen hrubá masa textu odrazující od čtení, úspěšný nebude.

Na internetu nečteme, ale skenujeme. Málokdo si přečte celou stránku od shora až dolů. Návštěvník ji ale prolétne očima. Má se oko zachytit něčeho zajímavého, užitečného, důležitého, atraktivního? To zajistí kvalitní formátování textů.

Jak na to?

  • Používejte atraktivní nadpisy.
  • Odstavce udržujte krátké.
  • Využívejte logické formátování s pomocí seznamů s odrážkami, speciálních odstavců, tučnosti a dalších prvků.

Na následujícím obrázku vidíte totožný text. Jen vpravo je formátování. Který první pohled více láká k přečtení?

TIP 3: Používejte výzvy k akci

Možná máte skvělý popis vašeho produktu/služby. Návštěvník si říká: „To je moc dobrý, to se mi líbí, to bych chtěl.“ Jenomže…

… najednou je konec stránky a nic. A návštěvník odchází.

Kde se stala chyba? Odpověď je jednoduchá: návštěvníkovi jste neřekli, co má udělat.

Jak na to?

  • Zakončete každou stránku poptávkovým/objednávkovým formulářem.
  • Na místech, kde očekáváte, že by návštěvník mohl být rozhodnutý poptat/objednat, umístěte tlačítko Objednejte. Toto tlačítko posune návštěvníka na výše zmíněný formulář.

Chcete zlepšit úspěšnost vašeho webu?

Vaše produkty/služby neprodá hezká grafika webu, nebo zajímavé efekty a funkce. Je to obsah, který z návštěvníka udělá zákazníka.

Díky kvalitnímu obsahu:

  • Získáte více návštěvníků z vyhledávačů
  • Zefektivníte váš marketing
  • Získáte více objednávek/poptávek

Chcete úspěšný web? Zapracujte na jeho obsahu. Přijďte na můj živý kurz s workshopem Copywriting: píšeme texty, které prodávají. Pracovat budete přímo na vašem projektu a vše si ihned procvičíte v praxi.

A mrkněte také na mé další živé kurzy a online kurzy.

Upozornění na nové články do e-mailu?

Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.

Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

© Martin Domes
ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign
tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop