Obsah na vašem webu nezískává tolik poptávek/objednávek, kolik byste chtěli? Mám pro vás 3 rychlé tipy, díky nimž okamžitě zvýšíte atraktivitu a zlepšíte fungování obsahu webu.
Asi vás napadá otázka: Nestačí mít na webu jen popis toho, co děláme a kontaktní údaje?
Ne, nestačí. V záplavě konkurence musí obsah webu fungovat přesvědčivě jako kvalitní obchodník. A dobrý obchodník se nezaměřuje na produkt, ale na zákazníka a jeho potřeby.
Jak na to? Ptejte se:
Upravte popisy svých služeb a produktů tak, aby se napojily na život a myšlení zákazníka.
Obal prodává! A na webu to platí také. Můžeme mít sebelepší obsah, ale pokud je to jen hrubá masa textu odrazující od čtení, úspěšný nebude.
Na internetu nečteme, ale skenujeme. Málokdo si přečte celou stránku od shora až dolů. Návštěvník ji ale prolétne očima. Má se oko zachytit něčeho zajímavého, užitečného, důležitého, atraktivního? To zajistí kvalitní formátování textů.
Jak na to?
Na následujícím obrázku vidíte totožný text. Jen vpravo je formátování. Který první pohled více láká k přečtení?
Možná máte skvělý popis vašeho produktu/služby. Návštěvník si říká: „To je moc dobrý, to se mi líbí, to bych chtěl.“ Jenomže…
… najednou je konec stránky a nic. A návštěvník odchází.
Kde se stala chyba? Odpověď je jednoduchá: návštěvníkovi jste neřekli, co má udělat.
Jak na to?
Vaše produkty/služby neprodá hezká grafika webu, nebo zajímavé efekty a funkce. Je to obsah, který z návštěvníka udělá zákazníka.
Díky kvalitnímu obsahu:
Chcete úspěšný web? Zapracujte na jeho obsahu. Vyzkoušejte můj online kurz Copywriting: tvoříme texty, které prodávají.
A mrkněte také na mé další živé kurzy a online kurzy.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář