Také si myslíte, že prodeje na webu zvýšíte změnou grafiky? Pak vyhazujete peníze z okna. Vaše výrobky nebo služby totiž neprodá líbivá grafika, ani super funkce, ale něco zcela jiného.
Závidíte velkým firmám velké rozpočty, desítky a stovky zaměstnanců a představujete si sebe jako velkého ředitele? A teď zpět do reality… co když jste na to třeba sami? Pak si musíte přečíst RESTART
Víte, jaká jsou tři nejdůležitější pravidla, když jde o webový obsah? Naučte se díky nim pracovat s obsahem webu místo vyhazování peněz za reklamu.
Do e-mailu mi přistály dvě další z typických nabídek, které na první pohled vypadají lákavě, ale skrývá se v nich velký čert. Pokud nejste SEO odborníci, tak zbystřete a čtěte, abyste se vyvarovali velkých chyb.
Jaké kanály návštěvnosti jsou pro obchodně úspěšný web nejčastějším zdrojem objednávek a poptávek? Přesvědčte se na přehledech webů podle oborů.
Letos už podruhé školím nejobsáhlejší kurz internetového marketingu u nás. Podívejme se na něj blíže.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Články publikuji cca 1x měsíčně.
Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.