Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

Články

Google Analytics 4: Jak analyzovat odkazy z jiných webů

Chcete vědět, z jakých jiných webů chodí lidé na vaše webové stránky? Dobře k tomu poslouží Google Analytics 4, který všechny odkazy sdružuje v rámci kanálu návštěvnosti s názvem REFERRAL. Jak ale tuto návštěvnost více rozklíčovat?

online reklama

Online reklama: fungování, cena, výsledky

Traduje se, že online reklama je levná a účinná. Jaký typ online reklamy byste ale měli zvolit? Kolik stojí? A jakých výsledků online reklama dosahuje?

GA4: návštěvy

Zdroje návštěvnosti webu v Google Analytics 4

Chcete v Google Analytics 4 zjistit, odkud lidé na váš web přišli? Pak je třeba prozkoumat zdroje návštěv. Zjistěte, jak na to v konkrétních postupech.

Proč neplátci DPH odvádějí DPH z reklamy na Facebooku a Googlu?

Nejste plátci DPH a využíváte reklamu na Googlu či Facebooku? Pak zbystřete. Jste totiž povinni z reklamy odvést DPH ve výši 21 %. Jak je to možné? Co vám hrozí, když to neuděláte? Jak podat daňové přiznání k DPH?

kniha Google Analytics 4 pro začátečníky

Nová česká kniha o Google Analytics 4

V posledních měsících jsem nezahálel. Pečlivě jsem testoval nový Google Analytics 4 a psal pro vás novou knihu, která vás s touto aplikací naučí pracovat. Na co se můžete těšit?

Jak začít s reklamou na internetu

Internetová reklama je nedílnou součástí úspěšného podnikání. Ale ani sebekvalitnější reklama vám nové zákazníky přinést nemusí. Proč? Prozkoumejte důležité kroky, které musíte zvážit před spuštěním reklamy.

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop