Chcete, aby váš web získával více návštěv z vyhledávačů? A co třeba 10× více? Připravil jsem pro vás případovou studii, jak toho dosáhnout.
Napadají mě hned 3 dobré důvody:
To vše jsou důvody, proč weby tvořené studiem MD webdesign pečlivě optimalizujeme pro vyhledávače.
Ověřte si, jak se vyvíjí návštěvnost z vyhledávačů u vašeho webu nebo e-shopu. Poslouží vám k tomu nástroj Google Analytics. A předpokladem je, že na svém webu máte nainstalovaný jeho měřicí kód.
Pokud nikoliv, pak je třeba to napravit. A pokud ano, pomocí následujícího návodu si ověřte, jak to s návštěvností z vyhledávačů vypadá na vašem webu. Roste, nebo neroste? Či dokonce klesá?
V Google Analytics postupujte takto:
V grafu nyní vidíte vývoj návštěvnosti ze všech vyhledávačů za vybraný časový úsek. A v tabulce níže pak vstupní webové stránky. Ty vám naznačí, co hledali lidé ve vyhledávači.
Například tento web měl v roce 2013 měsíční návštěvnost z vyhledávačů 130 návštěv měsíčně. Rekordní návštěvnosti dosáhl v roce 2018, a to skoro 3700 návštěvníků za měsíc.
Položte si otázku: K čemu používáme vyhledávač?
A odpověď: Obracíme se na něj, když máte dotaz a hledáme na něj odpověď.
A tak snadné to je. Vyhledávač je nástroj, který nalezne odpověď na náš dotaz. Abyste se mohli zobrazit ve výsledcích vyhledávání, musíte mít proto na svém webu stránku s odpovědí na dotaz. To je alespoň základní předpoklad.
Zjednodušme si to: každá další stránka na vašem webu je další šance, jak se zobrazit ve výsledcích vyhledávání.
A jak tedy na to? Je třeba:
S VIP klienty MD webdesign dosahujeme zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů primárně pravidelným publikováním článků v blogu. Témata článků vybíráme pomocí analýzy klíčových slov a dalšími metodami.
ČTĚTE TAKÉ článek Jak zvýšit návštěvnost z vyhledávačů: Vybíráme nejlepší témata.
Podívejte se nyní, jak to vypadá v praxi:
Publikováním 1 nového článku měsíčně se nám podařilo zvýšit návštěvnost z vyhledávačů během 4 let celkem 10×, a to z 280 na 2 800 návštěv za měsíc.
Podívejte se na další příklad:
Na tomto webu se návštěvnost z vyhledávačů zvedla z průměrných 150 na téměř 1 100 návštěv měsíčně.
A ještě jeden příklad, jak rychle je možné publikováním 2 článků měsíčně získat návštěvnost nového webu:
Jak vidíte, není to tak složité. Stačí:
Výsledky se samozřejmě budou lišit obor od oboru. A především pak podle konkurence v oboru. Pište proto o tom, o čem píše málokdo. Spíše než, abyste psali o tom, o čem píší úplně všichni.
A pokud ještě nemáte firemní blog/magazín, měli byste si ho pořídit. Když budete chtít poradit, ozvěte se.
Že nevíte, o čem psát? Rád vám pomůžu s analýzou klíčových slov i vytipováním dalších témat (zjistěte více).
A pokud se na psaní vůbec necítíte, nechejte to na odbornících. S psaním a obsahovým marketingem vám pomůže tým MD webdesign.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Napsat komentář