Do e-mailu mi přišla žádost o výměnu odkazů od jedné nejmenované společnosti. Jakých chyb se v taktice budování odkazů dotyčná firma dopustila? Podívejme se na to prakticky.
Nepřivádí vám web nové zákazníky a klienty? A myslíte si, že když máte kamenný krám, tak to není důležité? Naučte se chytré strategie, které z webu nebo e-shopu udělají vašeho nejlepšího obchodníka. Nahlédněte pod pokličku 2. ročníku SEO akademie.
Použili jste někdy bannerovou reklamu k prodeji svých služeb nebo výrobků? Nebo to zvažujete? Funguje bannerová reklama a co od ní můžete očekávat? Více v následujícím analytickém článku s příkladem z praxe.
Google válcuje svět webové analytiky novými funkcemi a zdokonalováním Google Analytics. Co mi přineslo do praxe školení Pavla Jaška v pokročilém využití Analytics?
Máte internetový obchod, ale prodeje se nehýbou? Pryč je doba boomu e-shopů, kdy stačilo prostě obchod založit a inkasovat peníze.
V každém momentu vás ve vyhledávačích hledají tisíce potenciálních zákazníků a klientů? Určitě je můžete jen tak nechat jít? Naučte se také svůj web optimalizovat pro vyhledávače .
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Články publikuji cca 1x měsíčně.
Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.