Zastaralý vzhled, nepřehledný obsah nebo web, který neodpovídá tomu, co dnes skutečně nabízíte? Mnoho firem řeší stejnou otázku: kdy stačí menší úprava a kdy už je čas na redesign. Ale jak vůbec začít a jak postupovat, aby výsledkem byl moderní a srozumitelný web.
ChatGPT, Gemini, Claude… AI chatboti začínají posílat na weby stále více návštěvníků. Chcete vědět, kolik lidí k vám přichází právě z nich? Ukážu vám, jak si v Google Analytics 4 nastavit přehledný report, kde uvidíte návštěvnost z jednotlivých AI.
Cookie lišty nás provázejí už několik let. Přesto se i v roce 2025 setkáváme s webovými stránkami, kde jejich implementace neodpovídá legislativním požadavkům. Jaké jsou nejčastější chyby? A jak na cookie lištu správně podle aktuálních požadavků Úřadu pro ochranu osobních údajů?
Sedm let s GDPR a pořád nevíte, co vlastně máte na svém webu dodržovat? Nebo si myslíte, že máte vše vyřešené, ale čtete o pokutách v řádu milionů a začínáte mít pochybnosti? V tomto praktickém průvodci vám ukážu, jak se s GDPR na firemním webu vypořádat jednoduše a efektivně.
Kvalitní copywriting zůstává i v roce 2025 základem úspěchu webu. Pozornost uživatelů internetu je dnes ale v mžiku pryč. Proč? Očekávají informace, které jsou nejen hodnotné, ale také vizuálně přehledné a snadno čitelné. Jak tedy váš webový obsah naformátovat tak, aby se opravdu četl?
V dnešní době už není otázkou, zda mít webové stránky. Ale jak vytvořit web, který bude přivádět zákazníky. Ještě váháte, zda web potřebujete? Nebo přemýšlíte, jak z něj dostat maximum? Podíváme se na to, proč je vlastní web klíčový a jak vytvořit web, který se stane skutečnou oporou vašeho podnikání.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Články publikuji cca 1x měsíčně.
Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.