Google válcuje svět webové analytiky novými funkcemi a zdokonalováním Google Analytics. Co mi přineslo do praxe školení Pavla Jaška v pokročilém využití Analytics?
Vyhodnocujete výsledky optimalizace pro vyhledávače, PPC kampaně, emailové kampaně, analyzujete obsah webu, jeho nedostatky a přednosti, náklady na reklamu, konverze a tržby na webu pomocí webové analytiky? Bez Google Analytics si dnes zkrátka žádný odborník nedokáže práci s webem představit.
Google v posledním roce výrazně zrychlil své práce na Google Analytics, a na světě je dnes již pátá verze tohoto softwaru. Právě proto jsem navštívil školení Pavla Jaška, s nímž jsem poprvé přišel do styku před několika lety, když jsem v Computer Pressu připravoval překlad knihy o webové analytice a Google Analytics.
Pavel Jašek ve svém školení pořádaném Dobrým webem představil:
Je třeba říct, že informací bylo hodně. Ovšem Pavel Jašek na nás byl skvěle připraven. Místo, aby vysvětloval teorii, postavil před nás řadu úkolů a cvičení, díky nimž jsme museli sami najít cestu k řešení daného problému. Tento systém výuky formou cvičení a aplikace do praxe je mi velmi blízký. Sám ho razím ve vlastním online programu SEO akademie.
Informace a vědomosti, které jsem nasál a ještě budu několik týdnů tréninkem nasávat, využijí stálí i noví klienti MD webdesign – přesnější a podrobnější analytika webu a jeho obsahu povede ještě k lepší optimalizaci obsahu webu, jeho cílů a marketingových snah.
Školení Google Analytics pro pokročilé můžu vřele doporučit. Nyní jsem hrdým vlastníkem jeho certifikátu 🙂
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články a termíny školení po dobu max. 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.
Zpracovávám vaše osobní údaje. Jak údaje chráním »
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Napsat komentář