Mít web jako vizitku se dnes již nenosí. Web by měl být vaším obchodníkem. Obchodníkem, který se postará o prodej vaší služby nebo výrobků. V tomto článku se zaměřím na prodej výrobků.
Mít web jako vizitku se dnes již nenosí. Web by měl být vaším obchodníkem. Obchodníkem, který se postará o prodej vaší služby nebo výrobků. V tomto článku se zaměřím na prodej služby.
Přemýšlíte nad tím, kolik peněz investovat do nového webu? Přečtěte si, o kolik peněz z webu přijdete, když nenaplánujete obchodní strategii.
„Obsah je král“ – psal jsem v článku Jak vypadá úspěšný web. Obsah je hodnotou webu a základem jeho úspěchu. Chcete také úspěšný web? Začněte se zaobírat jeho obsahem.
Máte nový web. Ale jak o něm dát světu vědět , aby na něj začali přicházet první návštěvníci? V tomto článku se podíváme právě na nastartování návštěvnosti nového webu.
Zlí jazykové tvrdí, že SEO je mrtvé. Ti chytří ví, že není. SEO je důležitější než kdy dřív. Jak na něj?
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Články publikuji cca 1x měsíčně.
Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.