Víte, že Google nedávno provedl aktualizaci svého algoritmu, který posuzuje kvalitu stránek? V tomto videu ukazuji, jak pomocí metrik v Google Analytics zjistil nekvalitní stránky.
Mít web jako vizitku se dnes již nenosí. Web by měl být vaším obchodníkem. Obchodníkem, který se postará o prodej vaší služby nebo výrobků. V tomto článku se zaměřím na prodej výrobků.
Mít web jako vizitku se dnes již nenosí. Web by měl být vaším obchodníkem. Obchodníkem, který se postará o prodej vaší služby nebo výrobků. V tomto článku se zaměřím na prodej služby.
Přemýšlíte nad tím, kolik peněz investovat do nového webu? Přečtěte si, o kolik peněz z webu přijdete, když nenaplánujete obchodní strategii.
„Obsah je král“ – psal jsem v článku Jak vypadá úspěšný web. Obsah je hodnotou webu a základem jeho úspěchu. Chcete také úspěšný web? Začněte se zaobírat jeho obsahem.
Máte nový web. Ale jak o něm dát světu vědět , aby na něj začali přicházet první návštěvníci? V tomto článku se podíváme právě na nastartování návštěvnosti nového webu.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby
Registrujte se k odběru upozornění na nové články v blogu.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu.