Když se bavíme o SEO optimalizaci, slovo zpětné odkazy padne častokrát. Zpětné odkazy jsou alfou a omegou SEO optimalizace. Kde ale takové zpětné odkazy vzít?
Víte, že Google nedávno provedl aktualizaci svého algoritmu, který posuzuje kvalitu stránek? V tomto videu ukazuji, jak pomocí metrik v Google Analytics zjistil nekvalitní stránky.
Mít web jako vizitku se dnes již nenosí. Web by měl být vaším obchodníkem. Obchodníkem, který se postará o prodej vaší služby nebo výrobků. V tomto článku se zaměřím na prodej výrobků.
Mít web jako vizitku se dnes již nenosí. Web by měl být vaším obchodníkem. Obchodníkem, který se postará o prodej vaší služby nebo výrobků. V tomto článku se zaměřím na prodej služby.
Přemýšlíte nad tím, kolik peněz investovat do nového webu? Přečtěte si, o kolik peněz z webu přijdete, když nenaplánujete obchodní strategii.
„Obsah je král“ – psal jsem v článku Jak vypadá úspěšný web. Obsah je hodnotou webu a základem jeho úspěchu. Chcete také úspěšný web? Začněte se zaobírat jeho obsahem.
© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby