Webdesign a tvorba webových stránek - Brno »

Do košíku »

Články

Jak na GDPR (1): Co musíte vědět a znát

[SERIÁL] Chcete vědět, jak se na svém webu a v online marketingu vypořádat s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR)? V prvním dílu se společně podíváme na to, co prostě musíte vědět a znát.

Jak se s GDPR vypořádat v Google Analytics a Google Adwords

Zkratka GDPR na nás útočí ze všech rohů, zpráv a příspěvků. Víte, jak se změní přístup Googlu uvnitř služeb Analytics a Adwords, a co musíte udělat?

TEST: Zjistěte skutečné zdroje konverzí na vašem webu

Chcete vědět, odkud přišli návštěvníci, kteří na vašem webu poptali/objednali? Věděli jste, že běžný postup v Google Analytics nemusí být přesný? Více vám odhalí tento článek s krokovým postupem.

INFOGRAFIKA: Návštěvnost webů z mobilních zařízení v roce 2017

Chcete vědět, jaký skutečný podíl mají mobilní zařízení na návštěvnosti webů a e-shopů? Pak si prohlédněte případovou studii, která tuto návštěvnost mapuje za rok 2017.

Jak v Google Analytics analyzovat zdroje návštěvnosti

Chcete vědět, odkud lidé na váš web přišli a jak jejich návštěva na vašem webu vypadala? Podíváme se společně na to, jak analyzovat zdroje návštěvnosti webu v Google Analytics.

3 kroky, jak z návštěvníka webu udělat zákazníka

Máte vlastní web, ale nechodí vám z něj poptávky/objednávky? Chyba je pravděpodobně v jeho obsahu. Naučte se 3 kroky, kterými to změníte.

© Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky

Vytvořil MD webdesign – tvoříme obchodně úspěšné weby

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop